اشـــاره

فعالیت ها

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

سفارش امام خمینی (ره) به چادر

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۰۲ ق.ظ


در خاطره یکی از همراهان امام راحل در «نوفل لوشاتو » می‌خوانیم:

«در مورد حجاب هم وقتی از فرانسه آمدم، هنوز با مانتو و شلوار و مقنعه بودم. یک بار در مهران، پایم صدمه دید و من با عصا و با همان مانتو و شلوار خدمت امام رفتم تا گزارش بدهم. امام فرمودند: اگر چادر ندارید، بگویم احمد برایتان بخرد.

عرض کردم:

- نه حاج آقا! چون به کوه می‌رفتم و اسلحه روی دوشم بود و فشنگ به کمرم و قمقمه به پهلویم و گاهی هم باید سه‌پایه تیربار را روی دوش می‌گرفتم، چادر سرکردن برایم دشوار بود.

فرمودند: چادر برای زن بهتر است.

من از آن روز چادر سر کردم.


منبع : http://hejabebartar.com

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۱/۱۲/۲۲
  • ۲۹۵ نمایش
  • انگشت اشاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">