اشـــاره

فعالیت ها

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

من حسن روحانی هستم

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۱۴ ق.ظ

من حسن روحانی هستم

همزمان با سالروز تولد دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در “نهم دی ماه” از مستند زندگی ایشان با عنوان “من روحانی هستم” رونمایی میشود.

-->

من حسن روحانی هستم

از
ارسال شده در ۹ دی ۱۳۹۲

در این مستند فعالیت های سیاسی و اجتماعی دکتر حسن روحانی در ۵ دهه گذشته روایت شده است. #گروه_چند_رسانه_ای_شفق شما را به دیدن این مستند در آدرس http://afsaran.ir/stream دعوت می نماید.

پ ن :برای کاربران با سرعت اینترنت ۱۲۸ قابل مشاهده می باشد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۰/۲۵
  • ۳۴۳ نمایش
  • انگشت اشاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">